Landverraders: de Volkskrant, nomadisme
Vanwege de stroom is er inmiddels een tweede aanvullende verzameling moeten
creëren, met als directe aanleiding het starten van weer een serie "Er kunnen
er best nog wel twee miljoen bij, deel twee", na de eerste serie daarvan onder
de noemer "Nieuwe Nederlanders", van Marjolein van het KrokodillenWater.
Omdat de serie start bij de jaarwisseling van 2025 naar 2026, ter viering
daarvan eerst ook wat materiaal van kort daarvoor, waarbij (voorlopig) dus weer één of
meerdere dozijnen worden overgeslagen. We beginnen hiermee (de Volkskrant,
24-12-2025):
'We worden gedehumaniseerd", schrijft Krokodillenwater.
Onzin, natuurlijk. Aan de ene kant van de grens zijn ze
net zo veel mens als aan de andere. En hun kant is
de andere kant, en daar is verder niks mis mee, want dat geldt voor 7 (of 8)
miljard minus 18 miljoen, en verder is er aan deze kant absoluut geen
plaats voor 7 of 8 miljard, dus illegalen zijn en blijven illegalen, en
Krokodillenwater moet dus verzopen worden in krokodillenwater, vanwege
massamisdadigheid. Overigens was het op de website nog
een stukje grappiger ... (de Volkskrant, 24-12-2025):
... met een glaszuivere contradictie. Want om
Amsterdammer te zijn, moet je Nederlands staatsburger zijn, en mensen zonder
papieren zijn absoluut geen Nederlands staatsburger, dus bij inclusie ook
geen Amsterdammer.
Deel twee van nog voor de jaarwisseling (de Volkskrant, 30-12-2025):
Een hagiografie van de uitvoeringsman van "Ieder jaar een stad
Leiden erbij". Ook dus eentje uit de groep
"Staatsvijanden Nummer Eén".
Het nieuwe jaar wordt meteen groots gevierd, tevens mogelijk omdat het op (bijna)
een zaterdag viel. Het begint op de voorpagina (de Volkskrant, 03-01-2026):
Met dus die aankondiging (de Volkskrant, 03-10-2026):
En dat staat allemaal in het tweede katern. Eerst ... (de
Volkskrant, 03-10-2026):
... , hoogst representatief voor de moslims en negers van de azc's, een
Vietnamees, en dan ... (de Volkskrant, 03-10-2026):
... een overganmg naar voor de moslims en negers nog representatievere
Russen. En die lhbtq-Russen ... (de Volkskrant, 03-01-2026):
... zijn dan ook nog eens zwanger, van de
kaboutertje, de
ooievaar, de boerenkool.
Dat gaat echt wat worden, met die beschaving van de
toekomst.
Nog maar weer eens wat standaard-nomadisme (de Volkskrant, 04-02-2026):
Dat daar nog ruimte voor was ... De rest van de Vuilniskrant wordt al twee
of drie weken gedomineerd door de versie over de Amerikaanse puthaak, waar
criminele latino's nu daadwerkelijk uitgezet worden.
Nog zo'n
standaard-plaatje (de Volkskrant, 17-02-2026):
De nomaden doen het fatastisch, als de vogelverschrikkers en de mannen
met de Grijze Wolvengroet.
En nog zo'n rubriek (de Volkskrant,
19-02-2026):
"Het azc groeit met u mee. Binnenkort: Nederland één groot azc".
En hier eentje van de honderdduizend stuks over hoe verschrikkelijk het is dat de
Amerikanen illegale criminele latino's willen uitzetten, en ... (de Volkskrant,
20-02-2026):
... dat alle Amerikanen er tegen zijn, behalve Donald Trump.
Oh, en dat het uitzetten van criminele illegalen onrecht is,
maar dat wist u al.
Waar ligt de oplossing voor het Europese
klimaatprobleem? Vraagteken, vraagteken, vraagteken.
Natuurlijk weet u, als goed en deugend mens, dat al:
Maar bevolkingskrimp betekent minder geboortes, en door de wetten van de
demografie betekent dat vergrijzing. Oftewel:
Hier is hoe nauw het klimaatprobleem de Vuilniskrant aan het hart ligt
(de Volkskrant, 12-03-2026):
Dat is hoe nauw het klimaatprobleem de Vuilniskrant aan het hart
ligt. Nee, het is nog nauwer. Want die kop draait
nog een stukje verder. Hier is het Europa van die kop (de Volkskrant, 12-03-2026,
door Iva Venneman):
Juist ja ... Dat het hier gaat om de Europese
landen, zoals gesuggereerd, is een gore leugen. Het gaat is om het gore
j/Joodse migratiefundamentalisme van de gore j/Joodse Vuilniskrant, en van ...
.. het gore j/Joodse Brussel. En, klap op de
vuurpijl: wat is de reden dat specifiek zo veel Bangladeshi naar elders
willen trekken? Dat is omdat de Bangladeshi hun land volgefokt hebben (een
verdubbeling sinds 1071). Dus wat gaan ze doen als ze weer meer te eten
krijgen? ... Wat de moslims doen in Nederland doen:
het land volfokken. En hoe blij is de gore j/Joodse
Vuilniskrant met dit gore j/Joodse beleid van het gore j/Joodse Brussel? ...
(de Volkskrant, 12-03-2026):
Zo blij is de gore j/Joodse Vuilniskrant met dit gore j/Joodse beleid
van het gore j/Joodse Brussel! De laatste tijd al meer
opgemerkt: ook dot doet verlangen naar revoluties en executies.
En kijkt u nog eens naar deze foto: die Bangladeshi zijn ook moslims.
Nog wat voorbeeldjes van hoe goed het centrale brein ... (de Volkskrant,
11-04-2026, ingezonden brief van ... ):
... z'n zombietjes geprogrammeerd heeft. Wordt
gezellig, straks, met z'n dertig miljoenen. Of juist
minder gezellig, met zo'n tien miljoen, met de rest onder de groene zoden,
de Aarde bevruchtend voor een nieuwe golf dwazen.
Eentje uit de reeks van meerdere exemplaren per week, uitgekozen omdat
'ie weer eens meerdere pagina's beslaat, omdat het weer eens een tigste
herhaling is, en omdat 'ie komt van Marjolein van het KrokodillenWater.
eerst even ter vergelijking de oudere die opviel wgens bovenaan in de
html-pagina (de Volkskrant, 24-12-2025):
"We worden gedehumaniseerd", schreef KrokodillenWater erbij. Die van
vandaag (de Volkskrant, 13-04-2026):
Alsof een crimineel niet ook een mens is ...
DISCRIMINATIE!!! En RACISME!!!, want criminelen zijn
tegenwoordig meestal van een ander ras. Uitgelachen?
Hier is de invloed die nomadisme-terreur heeft. Van dezelfde dag (de Volkskrant,
13-04-2026):
"NIEMAND IS ILLEGAAL!!!" Wordt
gezellig, straks, met z'n dertig miljoenen. Of juist
minder gezellig, met zo'n tien miljoen, met de rest onder de groene zoden,
de Aarde bevruchtend voor een nieuwe golf dwazen.
Er is weer wat azc-protest her en der (de Volkskrant, 28-04-2026,
ingezonden brief van Marcel Heinsbroek, Schiedam):
Zet 'm op, Marcel! Op naar de 30 miljoen!
Nog een
zombie reaguurder
reageerder ingezonden briefschrijver (de Volkskrant,
01-05-2026, ingezonden brief van Ap Bloemendal, Amersfoort):
Zet 'm op, Appie! Op naar de 30 miljoen! Noot: dat
"vluchtelingen noemen" wordt allang gedaan. Door de sekte.
De volgende dag (de Volkskrant,
02-05-2026, ingezonden brief van ...):
Zet 'm op, Bram en Merel! Op naar de dertig miljoen!
Een paar
dagen later (de Volkskrant, 07-05-2026, ingezonden brief van Mark
Merckens, Rotterdam):
Zet 'm op, Marrekie! Op naar de dertig miljoen!
Overigens is 100 meter in een stad als Rotterdma hetzelfde als drie dorpen
verderop. Overigens nummer 2: Rotterdam is al één
groot azc.
Een dag later (de Volkskrant, 08-05-2026,
ingezonden brief van Cees Stolwijk, Amersfoort):
Zet 'm op, Ceessie! Op naar de dertig miljoen! Overigens geen
beter voorbeeld voor de toekomst van Nederland dan wat er gebeurde in Soedan
tusen de Arabische en negroïde stammen. Gaat in Nederland ook gebeuren,
ergans op weg naar die dertig miljoen.
Nog een dag later, in
aansluiting op de anti-azc-protesten in Loosdrecht (de Volkskrant,
13-04-2026):
Prima, maar die zijn er niet
. Dit zijn parasieten die afkomen op de
gebraden hanen. Tekst van ...
... Van het KrokodillenWater. Motief:
..., oftewel: "Alle mensen zijn mensen, en moeten vrijuit naar Nederland
kunnen komen". Zet 'm op, Krokodillenwater en Dwazen!
Op naar de 30 miljoen. Met 10 miljoen moslims erbij.
Je blihjft je verbijsteren ... (de Volkskrant, 12-05-2026, door
Remco Andersen, Pieter Hotse Smit):
... vinden ...
De importbarbaren, en ...
... burgemeester Dickerdack, die al met één been op het podium van na de
Bevrijding staat. En dit weer ... (de Volkskrant,
12-05-2026):
... twee prominente pagina's breed. De kop op de
website (Volkskrant.nl, 12-05-2026):
Allemaal koppen eraf.
Weer wat reaguurders (de Volkskrant, 15-05-2026,
ingezonden brief van ...):
Zet 'm op, Peter en Jos! Op naar de 30 miljoen!
Waaronder 10 miljoen moslims.
Op gestuit tijdens opruimwerkzaamheden
(de Volkskrant, 08-07-2025, ingezonden brief van Ton Groenendijk,
Los Alcázares (Spanje)):
Toch nog maar genoteerd, omdat het één van de bekendere dooddoeners is.
Terug naar de eigen tijd (de Volkskrant, 20-05-2026, ingezonden
brief van Kimm Veldman, Groningen):
En (de Volkskrant, 21-05-2026, ingezonden brief van ...):
Het blijft een eindeloos fascinerende reeks.
Vooral ook voor latere bestudeerders van het verschijnsel "obsessie".
En we gaan maar door ... (de Volkskrant, 27-05-2026, ingezonden
brief van Mac van Dinther,
Nijmegen):
Mac van Dinther was/is culinair recensent van de Vuilniskrant.
Ook jij, Mac, op naar de 30 miljoen!
Waaronder 10 miljoen moslims. En door ... (de Volkskrant,
28-05-2026, ingezonden brief van Marina Witvliet, Maastricht):
Opdat wij niet vergeten dat we over twintig jaar met 30 miljoen in
Nederland zitten, waarvan 10 miljoen Karimi'tjes. En
bestuurd door de ayatollah's. En door ... Want het
volgende gaat dan officieel wel niet over azc's maar over het FvD, maar
defacto is dat het onderwerp, want "het FvD" staat voor (onder andere)
"Tegen het azc". En we krijgen een smorgasbord van Vuilniskranterij (de Volkskrant,
29-05-2026, ingezonden brief van ...):
Brullen van de lach!!! En vooral de eerste en de
laatste zijn extra leuk. Die laatste vanwege de opmerking van Irak en Syrië
echt voor 95 op Nederland en België lijken, en de eerste vanwege het
zoveelste opdienen van het Maarten Keulenans
sprookje van de "De Bruine Neandertaler".
Met baard, hoofddoek, een bomgordel, een mes/pistool, op sandalen en die
talloze overige overeenkomsten tussen Neandertalers en moslims.
Van
de reageerders weer terug naar de Vuilniskrant zelf. Met weer een staaltje
... (de Volkskrant, 29-05-2026):
... ongeëvenaard absurdisme. Die hebben er nog
nooit eentje "in het wild" gezien ... Eén en al
gebocheldheid ...
En weer terug naar de reageerders (de Volkskrant, 30-05-2026,
ingezonden brief van ...):
We gaan proberen om juni maar over te slaan, maar we kunnen niets beloven ...
Wat we niet overslaan is de terreur van KrokodillenWater (de Volkskrant,
06-06-2026):
Ook weer boordevol misleiding en leugens, want het overgrote deel der
binnenkomende barbaren is moslim. Minstens 80 procent, volgens de
illustraties bij GeenStijl en elders. En mannelijk, en jong. En de moslims
laten allemaal hun extended family overkomen, wat je niet mag
verhinderen, want "mensenrechten", en "internationale verdragen". En die
worden niet meegeteld in de officiële tellingen aangaande asielzoekers en
immigratie 20 duizend statushouders betekent 100
duizend mensen erbij, en de cijfers zeggen 20 duizend.
Gore misleiding en leugens.
HOERA!!! De Grote Dag is bijna gearriveerd. Het allerstrengste
migratiebeleid aller tijden is morgen daar!!! (de Volkskrant, 11-06-2026):
HOERA!!! De Grote Dag is gearriveerd. Het allerstrengste migratiebeleid aller
tijden is daar!!! (de Volkskrant, 12-06-2026):
D. Samsom
gaat iedereen een week lang trakteren op matzes met boter en
suiker. En 's avonds een fijne maaltijd met gefillte fish.
Maar wat is dát nou?!!! (de Volkskrant, 11-06-2026):
Browser of computer heeft weer kuren maar daar staat toch duidelijk (de Volkskrant, 12-06-2026, hoofdredactioneel commentaar, door Carlijne Vos):
Wat natuurlijk niet geldt voor media die hun lezers beloofd hebben
en
beloven dat het Migratiepact alles oplost, want dat is de Vuilniskrant zelf.
Bijvoorbeeld. Eén pot nat: dat partijkartel en de
media. Gaan ook allemaal tegelijk het podium op, ter
bestrijding van verdere verspreiding van gevaarlijke leugens.
Zoals dat massa-immigratie van barbaren goed is voor onze maatschappij en
cultuur. En op dat podium staan apparaten om de schuld
te vereffenen: zij zo veel doden op hun geweten, wij een paar doden terug.
Allemaal strikt gereguleerd, natuurlijk, volgens bestaande wetgeving
gebaseerd op bestaande wetenschap. En dat grote aantal
doden dat gevallen is in het bestrijden van de barbarij.
Hier is het zoveelste bewijsstuk voor het proces:
Ja ja, na Chris Jude
en de Soedanees
heeft u last gekregen van
onterechte vreemdelingenangst, en daarom bent u een gewelddadige racist.
Bij voorgaande gelegenheden is door deze redactie dat Europese Migratiepact
beschreven als Schengen 2. Dat is het niet ...
... : het is erger. Overigens ... Valt u nog wat
op? In Ter Apel is het grootste deel van de barbaren
moslim. Op de foto's: geen moslim te bekennen. Zou men
toch ergens voelen waar schoen wringt? Nou ja, het zal
niet uitmaken voor de vonnissen ... (!)
Weer een nieuw hoofdstuk,
dat we even apart hebben gehouden van het voorgaande. Wat begon als volgt
(Telegraaf.nl, 09-06-2026, 14:46,
):
Een inhoudelijlk verslag bvan het gebeuren, met de eerste [pogongne tot
vervalsing: natuurloijk heeft deze aanval een ractisch en deshalve eveneens
een terroristisch motief. Het is gericht tegen
blanken. Zoals men onmiddellijk zou opmerken als je de
kleuren verwisseld. Bij de Vuilniskrant was er een
dergelijk min of meer inhoudelijk bericht, op dezelfde dag van 09-06-2026,
van de Engeland-correspondent Patrick van IJzendoorn, hier ... (civimundo.nl,
10-06-2026):
... nog zichtbaar in de browser van de redactie (bovenaan).
Maar voor de redactie dat had kunnen opslaan (er was persoonlijke drukte), werd
dat schielijk
vervangen door de onderste versie in het rijtje.
Waarin niet de onthoofding, maar de rellen erna de start en de hoofdmoot
zijn. Censuur. In
de Vuilniskrant. Maar wie is daar nu verbaasd over ...
Censuur is de standaard in de Vuilniskrant. Hier is de
eerste bericht in de krant (de Volkskrant, 11-06-2026):
Met vier dingen die opvallen: 1: Geen bericht op 10-06-2026 (nog eens
extra gecontroleerd), 2: Het gaat niet over het racisme van de dader, maar
het vermeende racisme van de slachtoffers. 3: De onthoofding is een
'mesaanval' geworden. 4: Mesaanvallen komen er in gradaties: lichte
mesaanvallen, middelmatige mesaanvallen, en zware mesaanvallen.
Dat laatste allemaal ondat "onthoofding" een te beladen is, want wijzende
op het racistische en terroritische motief. De
werkelijkheid bevalt je niet, als wokist? Dan verander je de werkelijkheid.
Met dus deze logica: "Juwelier wordt beroofd, juwelier reageert door berover
aan te vallen, dus de juwelier is de crimineel". Hier
is het beeld van de 'zware mesaanval' (Telegraaf.nl, 10-06-2026,
):
Daar is uw aanstaande buurman, regelrecht uit, dixit Mereltje, 'het
bedompte azc'. P.S. Van de "Meisje en moeder"-asielzoekerssprookjes van Mereltje van V. naar
regelrechte censuur "Il ny a qu'un pas". Hoe heette
dat Nederlandse geval dat Lisa vermoordde ook al weer? Iets met Jude ... Oh
ja "Chris Jude". Wat is dat al weer lang geleden, hè
... In de media ... In de tussentijd hebben ongetwijfeld weer minstens
tien blanke Nederlanders allochtonen gediscrimineerd, door ze niet voor te
laten gaan in de rij voor de kassa in de supermarkt, bewijzende hoezeer
blanke Nederlanders xenofoben, fascisten en neonazi's
zijn, vooral als ze
stemmen op partijen die tegen nog meer Chris Jude's zijn.
Noot: let ook nog even op het gebruik van de bijvoeglijke
naamwoorden door de Vuilniskrant: niet de onthoofding is 'grimmig', maar de
hoogst begrijpelijke rellen erna. Begrijpelijk, want
iedereen snapt wat de oorzaak is van de onthoofding en alle soortgelijke
uitingen, gewoon door ze bij elkaar op te tellen: ZE
HATEN ONS!!! Zo veel ervan dat het verschil met
"allemaal" onbelangrijk is. Het enige verschil is de
uitingsvorm. Baldewsingh
en Çankaya
krijsen over "DISCRIMINATIE!!!", Chris Jude en
de Soedanees doen aan moord en onthoofding. En dat ze
ons haten is iets dat ook begrijpelijk is: onze cultuur functioneert in alle
opzichten (veel) beter dan die van hen. Zie daar maar
eens overheen te komen, als niet-blanke, als je leeft te midden van de
blanken. Dan ga je dingen roepen als "Zwarte vrouwen
vechten harder voor hun kinderen". Wie was dat ook al
weer? Oh ja: Diane Abbott. De Zwarte Racist in Labour
van een tijdje terug. Hij heet nu anders. Lammy?
... De Vuilniskrant gaat ondertusen
rustig verder met het censureren van de werkelijkheid De
Vuilniskrant, 12-06-2026: geen bericht (men was druk bezig met het Europeese
Migfratiepact, en dat gaat natuurlijk niet goed samen met terroristische
immigranten). De Vuilniskrant, zaterdag 13-06-2026:
geen bericht of analyse (vermoedelijk geen ruimte in de zaterdagkrant)
De Vuilniskrant, 15-06-2026:
En daar hebben we de verklaring van het gebeuren: het is xenofobie.
De uiterst voor de hand liggende grap is natuurlijk dat die Soedanees
inderdaad een buitengewoon xenofobe geest heeft, en als je iemand als A.
Grunberg
of M. Wertheim
was, schreef je daarbij dat je dat niet wil
opschrijven, maar dat doen we dus niet, uh ... Hier de
tekst van "verslaggever" Iva (de Volkskrant, 15-06-2026, door Iva
Venneman):
Natuurlijk worden in de structuur van het verhaal oorzaak en gevolg
omgekeerd. Tel zelf het aantal overige omkeringen van de werkelijkheid.
Oftewel: tel het aantal keren dat de oorzaak niet de barbarij van de
barbaren is, maar van degenen die eronder lijden. De moord op Peter
R. de Vries is niet de schuld van de mocro-misdadigers en de elite die hen
binnenlaat en steunt, maar van degenen die tegen immigratie zijn, en hun
woordvoerders zoals Wierd Duk
. We
stoppen vanaf nu met onderscheid maken tussen Vuilniskrant-medewerkers. Ze
gaan als collectief naar de werkkampen, voor minimaal twintig jaar.
En daarna pas kijken we verder naar de hoofddaders.
... En dit had ook nog een zeer recente
voorgeschiedenis.Dat wil zeggen: recenter dan de Rotherham-misdaad: het niet vervolgen van
moslim-pooiers die blanke meisjes misbruikten en niet gearresteerd werden
omdat het moslims waren. Recent, vele jaren later en
ondanks de erkenningen aangaande de Rotherham-misdaad, was weer een soortgelijk
misdadig geval (Volkskrant.nl, 02-06-2026, door Patrick van IJzendoorn,
):
Een tonnen meel-in-de-mond kop. De werkelijkheid:
Kijk maar:
O, het is een Sikh .... Doet 'r niet toe, het is een niet-blanke.
Alle niet-blanken haten blanken
, omdat die de betere en succesvollere
cultuur hebben
. En kijk 'r eens hoe goed ze weten
dat die beschuldiging van racisme werkt. Die zijn ook
allemaal gelogen, tot er hard bewijs is van het tegendeel.
Ze haten ons. En het wokisme stookt dat haatvuurtje
op. Hops, vermoordt maar een blanke, zeg dat je
gediscrimineerd werd, en de wokisten dekken je wel.
Tot aan de politie aan toe. Doen ze het niet, worden
ze neergesabeld in de media. Als "RACISTEN!!!"
Het is precies als in deze spotprent:
... en die staat vermoedelijk al 10 of 15 jaar op de website.
En dat heeft de blanken in Engeland natuurlijk op scherp gezet.
En komt er zo'n Soedanees ...
Gevolgd door weer een spasma van de spastici
(de Volkskrant, 16-06-2026):
De tekst (de Volkskrant, 16-06-2026, door Abel Bormans):
Die Kolff overleefft de Bevrijding geheid niet.
Degene(n) die hem zo uitgebreid aan het woord laten, zullen in ieder geval
nooit meer vrij komen.
En we kunnen onze belofte om deze maand geen reacties te tonen niet
houden (de Volkskrant, 16-06-2026, ingezonden brief van Willem
Verhoeven, Hilversum):
Zeg nou zelf ...
De importbarbaren ... (de Volkskrant, 19-06-2026):
... zijn nu definitief omgekat tot 'vluchtelingen'.
Naar Landverraad
,
of site home
·.
|