Boerkaverbod |
DE ANDERE KANT - NÍET
IN DE KRANT
|
|
Nog maar een hlaf jaartje geleden stond het hele land op zijnj kop vanwege "Mauro".
Die Angolees ide dor zijn moeder op 10-jarige het vloiegtuig id gezte om als
voorpost te dienen voor de immirgatie van de rest van de familie.
Mauro dreigede achtiie jaat te worden, en dan moest �e
natuurlijk terug. Want er is geen enkele reden om hem hier te houden.Angola is
een normaal land en in Angola wonen nromale mesen, en mauor heft er tien jaar
kang uitstekend kunnen opgroeien.
Maar Mauro heeft twee rebruine ogen, en Nederlanders is geleerd dat ze de
kolonoiale jagers zijn, die shculden moeten inlossen. Dus
de hele media en een groot deel van de bevolking liep er smachtend achteraan.
Gepaard gaande van oprope om al dit soort gevallen toe te late:
een nkinderpardon
Een weerizneweekde vorm van ind[-cidnmetepoltiek.
maar kennelijk is indoicdetepoytiek toegestaan
En om te bewijzen dat dit geen toeval is, nog een
tweede gelijktijdige bijdrage, van
Abdelkarim El-Fassi, student Nieuwe Media (Joop.nl, 28-1-2012)
:
|
Het niqaabverbod, een zorgwekkende ontwikkeling
Waarom dat wetsvoorstel er toch is gekomen, is
omdat we al jaren gegijzeld worden door een onzuiver discours � dat gebaseerd is
op buitenlandse associaties � en kant noch wal raakt met de realiteit waar u en
ik deel van uitmaken
In het geval van de 'boerka' is er zonder grote
politieke en maatschappelijke weerstand ingestemd met het verbod. De associaties
met dit kledingstuk zijn namelijk ingeburgerd en vastgenageld; vastgeroest door
herhalingen en bevestigingen. D� boerka en alles wat daarbij hoort, is, als we
Sarkozy, Wilders en vele anderen mogen geloven, de ultieme vijand van onze
'superieure' beschaving. ... |
Een glaszuiver geval van "Hoe de waard
is ..": Abdelkarim El-Fassi ziet
zichzelf als lid van een superieure islamitische beschaving.
"Sjeveninnen"
Francisco van Jole voert het Paard van
Troje aan zijn teugel. Een paard gevuld met vijfde-colonnisten.
|
Rijnlandmodel - 29 januari 2012 |
|