Bronnen bij Denkfouten: absurditeiten: MH17, opzet

  Degenen die MH17 hebben neergeschoten hebben dat expres gedaan, ook al hebben ze het niet expres gedaan  -  De Nederlandse justitie, de Nederlandse media, en een groot deel van de rest van de elite (maar NIET de gewone burgers).

Het enig nodige voorbeeld (Volkskrant.nl, 19-06-2019, door Bert Lanting uitleg of detail ):
  OM vervolgt vier mensen voor moord op alle inzittenden vlucht MH17

Het Openbaar Ministerie gaat vier mensen vervolgen wegens moord in verband met het neerschieten van vlucht MH17 bijna vijf jaar geleden. Dat heeft hoofdofficier van justitie Fred Westerbeke woensdag gezegd op een persconferentie van het internationale onderzoekteam JIT dat de ramp met MH17 onderzoekt. Het proces begint volgend jaar 9 maart.


...    Volgens Westerbeke hebben de vier niet op de knop van de Buk-lanceerinstallatie gedrukt. Toch kunnen zij alle vier verantwoordelijk worden gesteld voor het doen verongelukken van het Maleisische toestel. Ook zullen zij worden vervolgd voor moord. Westerbeke wees erop dat de mogelijkheid bestaat dat zij dachten dat het om een Oekraïens militair toestel ging. ‘Maar ook al is dat zo, toch houden wij hen verantwoordelijk voor het neerschieten van MH17.’

Het staat er gewoon letterlijk, hè ... Ook al ze zich gewoon vergisten in het doelwit, zijn ze schuldig aan de welbewust moord op de passagiers van MH17 (onbewuste moord bestaat niet - dat heet doodslag in diverse gradaties).
    En de term "moord" valt bijna altijd in de actuele berichtgeving. Door de media. En de elite.

Hier de gewone burgers (elsevier.nl, 19-06-2019, door Fleur Verbeek uitleg of detail ):
  Dit zijn de verdachten van de ramp met de MH17

Het Openbaar Ministerie (OM) vervolgt vier mensen voor de ramp met de MH17 in juli 2014. De rechtszaak moet beginnen op 9 maart 2020 in de extra beveiligde rechtbank van Schiphol.

Maar daar gaat het natuurlijk niet om maar om de reacties onder het artikel. Dit zijn ze allemaal (maar niet de antwoorden erop):
  Jack Dalton
Het zou geweldig zijn wanneer de werkelijke daders gepakt worden, alleen wie de werkelijke daders zijn komt nu niet uit dit rapport naar voren. let dan wel op dat je je rapport niet van vermoedens en conclusies aan elkaar mag laten hangen. Tevens blijft het vreemd dat de Oekraïne een grote invloed heeft gehad op het onderzoek terwijl ze niet minder verdacht zijn dan Rusland. Het komt dan over dat het onderzoek bewust een bepaalde kant uit moet, maar schijn moet je altijd voorkomen. Dus een onafhankelijk onderzoek kan het nooit geweest zijn. Dan lijken de overeenkomsten tussen Enschede en dit onderzoek zeer sterk op elkaar. Dat er dan twijfel blijft, heeft de aard van dergelijk onderzoek aan zichzelf te danken. En de meeste vliegmaatschappijen weken al uit, maar volgens Ned. was dit niet nodig en vooral te duur en daarom moest de schuld een bepaalde kant uit.

W.M. Vermeeren
Wie ik in dit lijstje mis, is degene die toestemming heeft gegeven om over oorlogsgebied te vliegen.
Iedere piloot moet toch een vluchtplan indienen en deze moet goedgekeurd worden. Er waren verschillende maatschappijen die het luchtruim boven Oekraïne meden.

VeroTruth
"Volgens Bellingcat was rebellenleider Igor Bezler degene die vlucht MH17 aanzag voor een vijandelijk toestel, waarna zijn meerderen toestemming gaven een Buk-raket af te vuren."
Een cruciale zin! Want waarom vliegt een burgertoestel over oorlogsgebied? Dat maakt de Oekraiense luchtverkeersleiding medeverantwoordelijk. Toch lees ik in dit rapport de intentie de schuld vooral bij Rusland te leggen. Waarom wordt Oekraine uit de wind gehouden?

Pieter Sibinga Mulder
Als die gasten nou eens gezellig met z,n viertjes een huisje in Ponypark Slagharen zouden huren......tja, dat zit er denk ik niet in !!

J. Mulder
Enkele weken voor het neerhalen werden helikopters in het bewuste gebied neergehaald. Ieder weldenkend mens wist dat het luchtruim gevaarlijk was. Het aanzien van een burgervliegtuig voor een militair vliegtuig had voorkomen kunnen worden door het luchtruim gewoon te sluiten. Dat had de Oekraïne moeten doen. Conclusie: de Oekraïne is mede schuldig, zo niet de hoofd verantwoordelijke.

Opvallend is nog steeds dat met geen woord wordt gerept over het niet functioneren van de radarsystemen (het was oorlog volgens Oekraïne, dan zorg je er toch voor dat alles functioneert?) Ook geen woord over het niet aanwezig zijn van satellietbeelden van Amerikaanse spionage satellieten. Zij hielden dit gebied nauwkeurig in de gaten en volgden de ontwikkelingen op de voet.

Het lijstje van het JIT kan dus nog wel uitgebreid worden.

Das war einmal
"De betrokkene?"
Met de tragische gebeurtenis van de MH17 is maar weer duidelijk geworden het niet eenvoudig is een schuldige aan te wijzen, de lijst van betrokkene is zo lang als een wc-rol en hoever wil je terug in wat uiteindelijk heeft geleid tot dit vreselijke vliegtuig ongeluk. De nabestaanden krijgen hiermee hun dierbaren niet terug, die zijn ze voor altijd kwijt.

Hans Doordenker
Een merkwaardig opsporingsonderzoek. Het is te hopen dat een rechter-commissaris, na het inzenden van het proces-verbaal, een niet vooringenomen onafhankelijk onderzoek gelast naar de mededader en of uitlokker van dit feit, in mijn ogen de Nederlandse regering en die in de Oekraïne. Deze daders zijn makkelijker te horen en vast te zetten. Wij waren met Oekraïne op de hoogte van de gevaren en hebben toch gelegenheid gegeven dat de vliegtuigen over de Oekraïne bleven vliegen en hier vandaan vertrokken. Kort daarna werd het wel verboden

jf jol
Waar halen ze het vandaan? Als je toch zo wanhopig bent en je met Bellincat aan de slag moet U weet wel die van syrie (doema en de witte Helmen etc)en niet te vergeten Skrypal . Dik betaalt door het westen. En wiens brood men eet wiens leugen men verkondigd Zou Maleisie dezelfde mening zijn toegedaan

L M
Voor mij blijft één ding als een paal boven water staan: het was een ongelukkige samenloop van omstandigheden en de grootste schuldigen zijn degenen die verantwoordelijk waren voor het feit dat de MH17 überhaupt over oorlogsgebied vloog. Er waren net na de crash geluidsbanden op het nieuws te horen, waar duidelijk ontsteltenis uit bleek over het neerschieten van een passagiersvliegtuig. Het was dus onbedoeld. Over deze bandopname hoor je overigens niets meer.
Er had nooit een passagiersvliegtuig mogen vliegen in dit luchtruim en aangezien bijna alle maatschappijen al omvlogen, ligt de hoofdschuld bij onze eigen luchtverkeersleiding, die deze vlucht toestond en bij de vliegmaatschappijen die deze route willens en wetens vlogen.

Update: toenmalig minister van buitenlandse zaken Frans Timmermans was drie dagen voor de MH17 ramp ingelicht over het gevaarlijke luchtruim en heeft hier niets mee gedaan. Dus kunnen we Timmermans als hoofdverantwoordelijk bestempelen en zou tot vervolging over moeten worden gegaan. Dood door schuld.

N. Christiaans
Het is een verschrikkelijke gebeurtenis. De hoofdschuldigen zijn m.i. de Oekraïense overheid en de Maleisische luchtvaartmaatschappij. De overheid had het luchtruim moeten sluiten en de luchtvaartmaatschappij had niet over dat land moeten vliegen.

Wie is Wie
Wat een triest circus, doen we tegenwoordig aan showprosessen… ik heb ernstige moeite met de gang van zaken en partijen zo als Malesie die kritiek hadden op de gang van zaken werden buiten gesloten en een van de verdachten ( Oekraine ) mocht mee doen aan het onderzoek. En ja het zou geweldig zijn als de echte daders gepakt worden. Maar zo als het nu loopt heb ik er geen vertrouwen in.

M.G.N.A. Gielen
Bellingcat is toch totaal onbetrouwbaar,niemand behalve het jit vertrouwt deze organisatie dus wanneer je daarmee in zee gaat heb je geen idee van wat er werkrlijk gebeurd is.
Aannames zijn geen bewezen feiten.

M G
Ten eerste levert Amerika ook nooit onderdanen uit, sterker, zij erkennen DenHaag niet als Straf Hof!
Ten tweede blijf ik er bij dat zowel Oekraïne als de Maleisische maatschappij NOOIT over oorlogs gebied hadden mogen vliegen!

Dus alle ellende ten spijt; wat wil men hier nu mee??????

Wat een vreselijke toestand voor alle nabestaanden

Anoniem
Verdachten van wat? Verdachten van het denken dat ze een militair vliegtuig neerschoten omdat ze er vanuit gingen dat de burgerluchtruim gesloten was vanwege de oorlog? Oftewel: er is geen misdaad gepleegd, maar een ongeluk gebeurd. En de eerste verantwoordelijken voor dat ongeluk zijn degenen die hun luchtruim niet sloten terwijl daar al minstens een week lang, bewezen, een luchtoorlog aan de gang was. Het Oekraïne van Kiev.

ROBERT HENRI HENSTRA
Zie ze nou maar hier te krijgen. Succes ermee!

ROBERT HENRI HENSTRA
Waar is die luchtverkeersleider (Carlos...…?) gebleven?

Rudolf Swart
De ramp is zo sterk als instrument tegen Rusland gebruikt, waardoor het onderzoek, waarbij schuldigen al vanaf dag 1 vaststonden, aan geloofwaardigheid verloren heeft. De belangrijkste vraag wordt niet gesteld, waarom vloog het over oorlogsgebied. En dan nog het verhaal van Timmermans in de VN met een beschrijving die niet juist bleek. Een Nederlandse minister van BZ die bij een bijeenkomst met Poetin zou zijn geweest en dat gewoon heeft verzonnen. Nederland en Oekraïne hebben ook een bedenkelijke rol en de slachtoffers staan in de kou.

E. Vreeland
Ten eerste ; het was geen opzet een burger vliegtuig neer te halen. Dat gezegd hebbende , lijkt het mij duidelijk dat de BUK bestuurd werd door de rebellen of onofficieel , door het Russische leger.
Ten tweede; zoals hier boven geschreven, het vliegtuig had niet boven oorlogsgebied mogen vliegen.
Ten derde; het past mooi in het beleid Rusland te demoniseren. Duidelijk de strategie van de EU en de VS.

De EU is anti Russisch, ze haten het Russisch nationalisme. En ze willen Oekraïne in hun machtssfeer.
Opvallend dat D66 en van Ojink de loftrompet blazen. Het globalisme is hun beider prioriteit.
De VS is vooral geïnteresseerd hun wapens en hun olie/gas te verkopen .

Wico
Juist Jack Dalton, dit vliegtuig had daar nooit mogen vliegen. 1) andere maatschappijen vlogen er al niet meer en 2) bovendien, vliegtuigen worden altijd : geleid:" Het laatste station was Kiev. Daar wist men heel goed hoe de situatie was. Maar er werd niet gewaarschuwd. 3) En waar zijn de radarbeelden uit Kiev. Heel opmerkelijk, op dat moment was de radar buiten werking. 4) nabestaanden van de Maleisische bemanning hebben de maatschappij aangeklaagd.. Als je op Goggle zoekt, dan zijn er nog meer van dergelijke berichten te vinden.

Bijna alle reacties wijzen naar de werkelijkheid. Niemand gelooft ook maar een seconde in moord. Of opzet.


Naar Denkfouten, absurditeiten  , of site home  .

19 jun.2019