Bronnen bij Multiculturele samenleving: autochtone schoolkeuzeIn Multicultureel, schoolgedrag is aangetoond dat allochtonen de sfeer op scholen verpesten. Onderstaand het gevolg: witte ouders kiezen ouders liever voor een witte school (de Volkskrant, 23-11-2006, van verslaggeefster Margreet Vermeulen):
Met als enkele illustratie (de Volkskrant, 17-02-2005, van verslaggever Robin Gerrits):
Allemala glashelder. Met als bewijs dat het niets met Nederland te maken heeft (de Volkskrant, 12-09-2006, van correspondent Fokke Obbema):
Het zijn de allochtonen die cultutreel of gentisch bepaald ongeromd oftewel onbeschaafd oftewel barbaars gedrag vertonen. Dus dit is allemaal logisch en volkomen automatisch (de Volkskrant, 14-04-2007, van verslaggever Gerard Reijn):
Want in tegenstelling tot bij allochtonen, waar het gaat om Allah of winti, is het kind voor blanken het hoogste in het leven. En dit maakt allemaal deel uit maatschappelijke tweedeling (DePers.nl, 09-01-2011, door Marcel Hulspas):
Welk verschijnsel dus zeer versterkt is door dit:
Want:
Maar natuurlijk. En ook wat gewonere Nederlanders die gewoon het beste voor hun kinderen wensen (de Volkskrant, 07-04-2011, van verslaggever Robin Gerrits):
Want het beste voor je kinderen is een goede inhoudelijke opleiding op Nederlands 1970 niveau, en geen rol als onvrijwillige amateur-integratiebegeleider voor lieden die niet willen en vaak zelfs de pest aan je hebben. "KK kazen", of "Institutionele racisten". Dze verzameling is verder niet bijgehouden (vermoedelijk staan er elders op de site wle dingen over het onderwerp), maar dit is een standaard sociologische gebeuren dus ontwikkelingen zijn merkbaar minimaal op termijnen van (vele) jaren en decennia. We schrijven nu in 2021 en niets is veranderd in de situatie sinds 2011: blanke ouders mijden de zwarte scholen, en de linksfascistische elite probeert ze op gemengde scholen te dwingen. Eén ding is wel veranderd, althans merkbaar erger geworden: de zwarte (gekleurde) misdragingen, want het wapengebruik is dusdanig toegenomen dat zelfs sommige linksfascistische bestuurders zeggen er iets aan te willen doen (ze doen het echter nooit want dan moet je allochtonen aanpakken en dat is hartstikke verboden). Het bericht dat aanleiding is (de Volkskrant, 19-10-2021, door Ashwant Nandram):
Een leugen: er wordt geen enkele kans ongelijk verdeeld: iedereen heeft een gelijke kans zijn kinderen in te schrijven. Alleen vinden blanke ouders het het allerbelangrijkste wat er is en doen dat zo snel mogelijk ten einde hun kinderen, het belangrijkste in hun leven, op een zo goed mogelijke school te krijgen. Allochtone ouders vinden andere dingen belangrijker, zoals daar zijn het iedere dag vijf keer bidden naar Allah, of basketballen met hun matties. Dat laatste slaat dan eigenlijk niet op de ouder(s) maar hun kinderen maar die kinderen moeten het toch ergens van hebben, toch ... ? De straat, zegt u ... Tja, dat is het dus: die blanke ouders willen hun kinderen niet op scholen waar ook kinderen komen die opgevoed zijn op straat . Of in de moskee en zijn even achterlijke thuisdependences waar cultuur zoals muziek en vermaak een vies ding is . Die ouders zien schoolpleinen, en de teringherrie en rotzooi op de met allochtonen gevulde pleinen, deze dagen aangevuld met messen- en soortgelijk wapentuig, zie boven en hier (herhaling) . "Daar waag ik mijn kind niet aan". "Wij gaan u verplichten", roepen ze ...
... van de linksfascistische en D66-elite . Maar daar staat dus doodgewoon en zonder vertaling:
Maar daar staat dus weer doodgewoon:
En daar staat dus weer doodgewoon, het wat algemener formulerend, er van uitgaande dat kinderen het belangrijkste is in het leven, dat volgens de D66-bestuurders:
En de Volkskrant constateert:
Oftewel, ook de Volkskrant vindt ... :
... en maakt daar uitgebreid reclame voor (de Volkskrant, Volkskrant.nl, 19-10-2021): Organiseren van zwarte clubjes: wordt bevorderd. Organiseren van blanke clubjes: wordt verboden. Waarom? Zwarte clubjes zijn barbaarse clubjes en die moeten beschaafd worden door de blanken. Zo, hier het definitieve verhaal van de reden waarom blanke ouders liever hun kinderen op blanke scholen hebben. De verspreidingsbron is, natuurlijk, GeenStijl (GeenStijl.nl, 18-11-2021, door Mosterd ):
En iedereen en z'n tante weet over welke bevolkingsgroep dit gaat. GeenStijl begint er mee:
Moslim-stopwoordje.
Moslim-taalfout.
Autobranden, een hobby van de moslimjeugd - het artikel gaat over het oplaaien ervan in de ramadan.
Tok, alweer eentje.
Goh ... Maarrrr, we zijn natuurlijk nog steeds schatplichtig aan de politiek-correctheid (destentor.nl, 18-11-2021, door Maaike Kraaijeveld ):
Ja hoor ... Als je maar genoeg zwanen vangt, komt en na de honderduizendste vast ook wel eens een zwarte langs ... Maar goed, natuurlijk weten de ouders uit de buurt en wat verder dit ook allemaal wel. "Aan het lijf van mijn kind geen juf die de hele dag moslim-luiers staat te verschonen en geen aandacht heeft voor mijn kind". De volgende manier waarop blanke ouders de verloedering van het onderwijs door de allochtone instroom proberen te keren (de Volkskrant, 07-12-2021, door Irene de Zwaan):
De Onderwijsraad is jarenlang geterroriseerd door de allochtonenknuffelarij van GroenLinks-coryfee Paul Rozenmöller, en kennelijk voor de beschaving verloren gegaan. Waardoor de allochtone verloeding steeds verder toelsaat:
Wat niet het publieke karakter, maar de reputatie van de allochtone leerling bedreigt. Omdat hun aanweziggheid ervoor zorgt dat deze kwaliteiten steeds minder in het publieke onderwijs aan bod komen, druk als men daar is met de slecht Nederlands sprekende, slecht opgevoede, en slecht getalenteerde allochtone leerlingen.
"Minder draagkachtige ouders". Alweer een nieuw eufemisme voor allochtonen.
En dat gaat allemaal alleen maar erger worden, bij blijvende ontkenning van de oorzaak van het probleem. En dat het belangrijk is, beseft ook de Volkskrant (de Volkskrant, 07-12-2021): Maar die erkenning zal wel moeten wachten tot na de Bevrijding. Het wat minder met politieke-correctheid behepte deel der media is ietwat openlijker (telegraaf.nl, 14-12-2021, column door Kitty Herweijer ):
Nog niet helemaal, maar gelijkblijvende trends gaat het wel komen.
Klopt. Met deze aanpassing: dat 'goed' is in feite "passend". Oftewel: "passend bij het niveau het van het kind". Wat die Rosenmöller-GroenLinks-raad bedoelt: "taalvaardige blanke leerlingen terug naar het niveau van taalachterstandige gekleurde".
Klopt: omdat ze te veel bezig zijn met de taal- en sociale achterstanden van de allochtone kinderen.
Het falen zijnde: te weinig selectie op niveau en talent.
Omdat die allochtone kwart de combinatie van begin-niveau en talent ontbeert. Voorbeeld:
Talent. Wat het volk uit de Rif en Anatolië in hoge mate ontbeert. En het geval "Afrika" spreekt voor zich.
HOE.IS.HET.MOGELIJK ... ???!!!!!! Het aloude OETC uit de beerput van "De multiculturele samenleving is een verrijking"-tijdperk opgediept ... Jaren 1970. Jos van Kemenade. "We raden u aan Turks te leren zodat u uw buurman beter kan verstaan en er begrip groeit". Serieus, hoor ... Maria Grever. Historicus. Adviseur van de WRR. (Mede-)Schrijver van de Máxima-toespraak "Dé Nederlander bestaat niet". Voorstel: "We moeten de kinderen ook leren over Suleyman de Grote" . Herweijer (ook) maakt er in één klein zinnetje gehakt van:
Deze redactie destijds: de nakomeling van de Barbarijse Zeerovers heeft nog minder met Suleyman de Grote dan met Michiel de Ruyter. Een veel latere versie staat in een brochure van de Algemene Onderwijsbond: "Eenheid in verscheidenheid". Beleidsnotitie Allochtonengroep AOb April 2010 . Geschreven door een Turk. Met de aanbeveling: meer onderwijs in het Turks. En die 151 andere talen in Amsterdam-Multicultiland, natuurlijk. Een handig overzicht van de golfbeweging waarmee de waanzin opduikt staat op de website gewijd aan het opheffen van Nederland: republiek Allochtonië . De golfbeweging is simpel verklaarbaar: in een moment van rust wordt door de zelfsturende krachten van de sociologie de achterstand van de allochtonen steeds duidelijker, waarna er op een egeven een dwaas met dit voorstel komt, waarna een tijdje niemand het durft tegespreken, waarna misschien zelfs iets geprobeerd wordt dat mislukt maar anders het besef groeit dat het volkomen onuitvoerbaar is, waarna het idee weer een tijd onder de radar verdwijnt, enzovoort. Eerder waren dat zaken als het ontstaan van zwarte scholen, het afzakken van de niveau op de pabo's, en de groei van het lerarentekort. Nu is die aanleiding dus de toename van privéscholen en bijles, een signaal van het afzwakken van het algemene niveau van het onderwijs Met als gevolg dus deze reeds erkende dwazen in Amsterdam (Parool.nl, 10-12-2021, door Simion Blom, Tirza de Fockert en Numan Yilmaz ):
De kinderen die goed Nederlands spreken kunnen goed hun weg vinden in de Nederlandse maatschappij, en de kinderen die goed Papiamento spreken kunnen goed hun weg vinden in deSurinaamse maatschappij. Waarna je je nogmals voor het hoofd slaat over zoveel onbenul. Maar laten we dit maar meteen verklaren: Auteur nummer 1: Simion Blom. Dit stuk is barbaren-cliëntilisme. En waarom komt dat effect van goed Papiamento kunnen spreken niet herkend door deze kerel: omdat hij zelf nog nooit een seconde gewerkt heeft - zie die staart. Beroeps-parasiet en subsidieslurper. En met barbaren krijg je dit soort barbarismen:
De praktijk wijst uit: dit is een gore leugen: hoe beter ze Turks, Marokkaan, of Papiamento sprken, des te slechter spreken ze Nederlands. De barbaren (die Yilmaz is IS'er inclusief baard) beweren botweg het omgekeerde:
Een gore leugen. Wat het onderzoek, naturlijk door politiek-correcte onderzoekers ook zegt, de praktijk zegt het omgekeerde: hoe beter ze Turks, Marokkaans, of Papiamento spreken, des te slechter spreken ze Nederlands. En van die politiek-correct wetenschppers zijn er genoeg:
Het zijn allemaal volkomen nefaste leugens. En er zijn geen niet-politiek-correcte wetenschappers om aan te tonen dat dit waanzin is. Met tot slot dus waar ook Herweijer op wijst: dus 155 talen op school. Gevolgd door drie of vier herhalingen van dit betoog. Want u weet het: roep vijf keer dat de maan van groene kaas is, en de maan is van groene kaas. Herweijer ziet het ook wel zitten:
Iets dat al voorgesteld is. Binnen de meute van de politiek-correcte waanzinnigen. En over twee jaar weer klagen over nog meer privé-onderwijs en bijlessen. Het eindpunt is voorspelbaar: blanke ouders gaan exclusief blanke scholen oprichten. Op de ene manier of de andere. Desnoods door in eigen wijken te gaan wonen. Zoals in Amerika allang gebruikelijk is, en ook in Engeland steeds meer te vinden: de verhuisrichting wordt daar al grotendeels bepaald door de postcode, en de scholen binnen die postcode. Het is nu officieel want vervat in regeringsbeleid: allochtonen zijn sneue wanpresteerders - ouders en kinderen (de Volkskrant, 18-12-2021, door Irene de Zwaan):
Allemaal het gevolg van de allochtone instroom. Met:
Mooi, genoteerd. Met ook dit:
Aandacht ten koste van de totale hoeveelheid beschikbare aandacht, oftewel: ten nadele van de overige leerlingen.
Oftewel, ook hier is het weer: zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Naar Multiculturele samenleving , of naar site home .
|