Cultuur, Joods, kwaadaardigheid: Karin Junger

We zouden het niet weten, maar ze bracht het feit zelf (de Volkskrant, 01-05-2017, door Karin Junger):

  Absurd, die wedstrijd om wie de beste antiracist is
...
... Ik ben een witte vrouw met een deels joodse achtergrond.

Deels Joods bestaat niet qua levensvisie: alles boven circa een kwart Joods gedraagt zich qua opvattingen als volledig Joods, bewijst de praktijk. Een soort dominantie op zich niet vreemd is, want genetisch komt het ook voor: bruinogigheid is ook dominant.

En dit wordt ook meteen bevestigd in de boodschap van dit artikel. De aanleiding ervoor is de ruime verspreiding die door de Joodse-visie media  gegeven werd aan het uitkomen van een boekje van de half-zwarte Anousha Nzume  , waarin ze het gedachtengoed van fopprofessor Gloria Wekker uitlegt in "Jip en Janneke"-taal. Haar eigen woorden.

Dat gedachtengoed van nepprofessor Gloria Wekker  zijnde: "Alle blanken zijn racisten want ze stammen af van slavenhouders en kolonialen en dat is zo omdat ik dat zo voel".

Dit is dusdanig extremistisch, dat daar natuurlijk nog veel meer gestoorde ideeën bij horen, en één daarvan is dat de zwarte zaak alleen besproken kan en mag worden door zwarten, zoals ook verwoord door Anousha Nzume, en die is nog maar half zwart.

Karin Junger is dus niet zwart en tekent bezwaar aan:
  Vorige week las ik in de Volkskrant (Zaterdag, 22 april) het interview met Anousha Nzume over haar boek Hallo witte mensen en in Trouw het betoog van Robert Vuijsje voor het behoud van 4 mei als herdenking van de Jodenvervolging. In beide gevallen gaat het onder meer over de vraag wie welke rol mag opeisen in het publieke debat over racisme.    ...
    Ook ik kreeg van antiracisme dominee Sunny Bergman de vraag of ik deze film wel mocht maken. Zij vond van niet. Het zit namelijk zo: ik ben wit. Ik ben een witte vrouw met een deels joodse achtergrond. Ik vond van wel.

De capaciteit tot het innemen van redelijke laat staan rationele stellingnames in die kringen wordt geïllustreerd door het feit dat Sunny Bergman  , collega-documentairemaakster en een rabiaat anti-Zware-Piet activiste dus ook aan de zwarte kant, zelf hartstikke blank is. Maar wel weer met een migratie-achtergrond zij het een westerse migratie-achtergrond. Zeg maar: type "reiziger".

En waar Karin Junger is het "racisme"-verband staat, heeft ze al geïmpliceerd door haar klacht, maar het staat er ook heel expliciet:
  Ik heb onlangs een film gemaakt over mijn (donkere) kinderen en hun (vrijwel allemaal) donkere vrienden. De film heet ik alleen in de klas en wordt op 10 mei uitgezonden op 2DOC NPO2.
    In de film vertellen mijn kinderen en hun vrienden over hun ervaringen met uitsluiting en spelen die ervaringen na.

Juist ja ... De NPO ... Klinkt ook heel erg "VPRO" trouwens. Anyway: ze zijn allemaal van "Gekleurde mensjes hebben een achterstand dus alle blanken zijn racisten". En zo ook hier: "uitsluiting". "Uitsluiting waarvan?" wil er soms wel eens gevraagd worden op websites (bij de NPO en de rest van de media mag niet), en daarop komt nooit een antwoord.
    Dus wat doe je, als "activist":
  Het is een aangrijpende film geworden omdat alle deelnemers heel open en oprecht laten zien hoe dat voelt. Als de docent spreekt over de 'dikke neger techniek', ...

Die uitdrukking "dikke neger techniek" levert dit resultaat op, op het internet:


Er is in Nederland zo weinig racisme, dat Karin Junger, die dolgraag wil dat dat racisme er is, dat racisme zelf moet verzinnen.

En het racisme dat Karin Junger vindt, is dit racisme (de Volkskrant, 06-05-2017, ingezonden brief  van Godelieve Mars, Haarlem):
  Kwestie van perspectief

Mijn kinderen zijn van hetzelfde gemengde bloed als Anousha Nzume: Nederlandse moeder, Malinese vader. Wij woonden in Kameroen, waar zij naar de lokale en dus volledig zwarte basisschool gingen. Aan het eind van de schooldag ging ik mijn zoon halen en zag hem niet op het drukke schoolplein. Meteen waren er behulpzame kinderen: 'O, u komt zeker het witje ophalen? Die is daar.' Kwestie van perspectief. We vierden elk jaar Sinterklaas op de ambassade en hebben een keer onze Kameroense oppas meegenomen. Hilarisch vond ze dat: die witte ambassademedewerkers die zich zwart hadden gemaakt. Nog weken later kon ze bij de herinnering weer uitbundig in lachen uitbarsten. Kwestie van perspectief. In Senegal ben ik met een medewerker van het Ministerie van Landbouw eens mee geweest naar een dorp, waar niet alleen kleine kinderen gillend wegrenden, maar ook een oude vrouw toen ze mij zag gauw haar huis in ging. De boeman in die streek is wit en was dus in mijn persoon opeens in hun dorp verschenen, legde mijn Senegalese collega enigszins beschaamd uit. Kwestie van perspectief.

En dit racisme (telegraaf.nl, 26-01-2017. uitleg of detail ):
  Haagse politie boos op juriste VN-hof

De Haagse politie is boos op de bij het VN-hof in Den Haag werkzame juriste Chaka Laguerre. Zij beschuldigt de Haagse politie via sociale media ervan te zijn mishandeld door agenten en het slachtoffer te zijn geworden van discriminatie. De Haagse politie dient op haar beurt een klacht in bij de president van het Internationaal Hof van Justitie vanwege de aantijgingen die de Amerikaanse juriste verspreidt.

Volgens Laguerre beschuldigt werd ze dinsdagmorgen mishandeld en gediscrimineerd door agenten. „Ik ben blij dat ik nog in leven ben”, schrijft zij, nadat zij wegens verzet tegen de politie was aangehouden.
    ... Dankzij beelden van cameratoezicht is volgens de politie duidelijk te zien dat de vrouw een verkeersovertreding maakte, waarna zij met haar fiets aan een identiteitscontrole probeerde te ontkomen en zich verzette tegen de politie.    ...

Het zwarte racisme dat ieder gezag van een blanke wenst te weerstaan. En liegt over blank racisme dat hen ten deel zou zijn gevallen. Een houding die dus ingekankerd is zelfs bij de in de blanke maatschappij succesvolleren onder hen.

Dus verzint  Karin Junger de gorigheden maar zelf ...

Maar waarom doet Karin Junger dat?

En er is maar één reden te verzinnen waarom Karin Junger dat zou willen, gorigheden over blanken verzinnen: om de blanken zwart te maken.

En er zijn heel veel redenen te verzinnen waarom Karin Junger, met een Joodse achtergrond, blanken zwart zou willen maken. Zeg het op een Joodse oftewel zwaar retorische manier en de uitkomst is: "Zes miljoen redenen". Zeg het op een blanke manier en de uitkomst is: "De holocaust".

Het kan dus zomaar zo zijn dat Karin Junger het als zodanig ziet: de zwarten opstoken om de blanken betaald te zetten.

Wat Karin Junger, als ze het zo ziet, daarbij over het hoofd ziet dat de zwarten zelf ook heel druk bezig zijn met een haatcampagne tegen blanken. Met daarbij, in Amerika, zeer extreme uitingen, zoals de Black-Lives-Matter beweging die het zwarte verzet tegen het blanke orde-gezag (de politie) opstookt. En met als meest recent voorbeeld, schrijvende mei 2017, de door een zwarte gemaakte film gemaakt Get out  met als boodschap: "Zelfs zogenaamd fatsoenlijke middenstandsblanken houden zwarten als seksslaaf".

Een haat jegens blanken die niets te maken heeft met specifieke Amerikaanse geschiedenis, want in Nederland vindt je diezelfde haat. De acties tegen Zwarte Piet zijn niets anders dan uitkristallisaties van die haat. De schrijverij van nepprofessor Gloris Wekker en theatermaakster Anousha Nzume zijn niets anders dan uitingen van die haat uitleg of detail .

En waar je in Amerika nog kan wijzen op oorzaken voor haat door te wijzen op periodes van onderdrukking, is dat in Nederland niet het geval. Dat kan ook niet, want er waren in Nederland nooit zwarten. Tot aan de exodus richting Nederland vanuit Suriname, en die exodus was geheel vrijwillig dus zwarten zijn nooit onderdrukt in Nederland. Ze zijn namelijk ook nooit teruggegaan.

De reden voor de zwarte haat jegens blanken in Nederland kan heel in het kort geïllustreerd worden:

Dit is een tweet van een zwarte-direct-uit-Afrika genaamd Kiza Magendane uitleg of detail . Een hoogopgeleide zwarte want studerende aan de universiteit (zij het in de fopwetenschappen), die met enige regelmaat in de media is te vinden is. Die een foto zet op zijn twitter-account van de volledig witte zaal achter GroenLinks-leider Jesse Klaver, Marokkaan, met de klacht "Waar zijn de gekleurde en de zwarte mensen?"

Deze verondersteld hoog-opgeleide zwarte (ene Mitchell Esajas  is een soortgelijk geval) beseft niet dat hij hier een beeld toont van een zaal vol GroenLinks leden en aanhangers, en dat iedereen die ook maar het geringste kleurtje heeft, er met groot enthousiasme in de armen zou worden gesloten, en wel meer naarmate dat kleurtje donkerder is.

Wat je op deze foto dus ziet is dat gekleurden niet mee kunnen of willen komen in een maatschappij die voor groot deel draait om verenigingen  , vrijwilligheid  en prestaties waarvan steeds meer van de intellectuele soort.
 
Waarom?

Omdat ze cultureel zo ver achterlopen dat je gerust kunt spreken van "achterlijk". Dat is wat die foto zegt: "Gekleurden zijn sociaal-cultueel-maatschappelijk sterk achterblijvend oftewel achterlijk". Zie ook doodgewoon "Afrika"  .

De zwarte geest maakt daar van: "Wij worden uitgesloten". Wat alleen gematerialiseerd zou kunnen worden in de werkelijke wereld door supposten die bij de deur van de GroeLinks-zaal staan en iedereen met een licht of donkere kleur de toegang weigert.

Waanzinnig. Net als die zwarte Jamaicaanse juriste in Den Haag waanzinnig is.

De zwarte schrijft het op als zijnde de waarheid: "Bij GroenLinks is sprake van uitsluiting".

Hier de woorden van mevrouw Karin Junger, zoals geciteerd in het verslag van de documentaire van mevrouw Karin Junger op de haatzaaiwebsite van de VARA (Joop.nl, 12-04-2017. uitleg of detail ):
  2doc schetst hartverscheurend beeld van alledaags racisme

In de documentaire ‘Ik alleen in de klas’ komen twaalf jongeren bij elkaar op vakantie in een landgoed in Frankrijk. Regisseur Karin Junger stelt hen allemaal de vraag: ‘Wanneer werd je je bewust dat je donker was in een witte wereld?’
    Alle jongeren kwamen vroeger of later een beklemmend gevoel van uitsluiting tegen. ...

En om het op oud-Joodse manier allemaal nog eens driedubbel emotioneel aan te dikken:
  ... De documentaire maakt het alledaagse racisme in Nederland inzichtelijk vanuit de mensen die het mee hebben gemaakt en toont de pijn die het gevoel van uitsluiting hen geeft. Voor velen herkenbaar, voor anderen een moment om zich in te kunnen leven, bovenal hartverscheurend. ...

En niet alleen in woorden, maar ook, nog veel erger, beelden:
 

Oftewel: wat mevrouw Karin Junger doet is zwarten stimuleren in hun totaal van de werkelijkheid losgerukte wereldbeeld. In hun totaal waanzinnige wereldbeeld.

En deze wereldvisie houdt ze dus niet voor zichzelf, maar verspreidt ze via de publieke omroep.

Dat wil zeggen: die publiek omroep staat achter de boodschappen van mevrouw Karin Junger.

Dat de publieke omroep de boodschap van mevrouw Karin Junger verspreid, is omdat die boodschap er één is in het kader van de belangrijke kwestie: "Is de gekleurde achterstand de schuld van de blanken of van de gekleurden?". Of vertaald in meer principiële termen: Bestaat er "Gelijkheid der Culturen" of bestaat die "Gelijkheid der Culturen" er niet?

Zo'n beetje de kern van de politieke-correctheid is dat die "Gelijkheid der Culturen" er niet alleen is, maar Absoluut en Principieel is. Want, doe je daar iets aan af, dan krijg je onmiddellijk kreten als "discriminatie", "racisme", "nazisme", "Hitler!", "Holocaust!", "Anne Frank!" naar je hoofd.

Overigens is dit strikt genomen niet Joods: Joden zijn zo overtuigd van hun eigen superioriteit dat ze er de term "Uitverkoren Volk" voor hebben uitgevonden. Wat dan weer, bij tegenslag, leidt tot extreme uitingen de andere kant op - met als gevolg allerlei bipolaire storingen. Reden waarom Joden ze gefascineerd zijn door psychologie. Wat dan vermoedelijk weer verband houdt met de manier waarop ze die holocaust hebben ondergaan. En het gemak waarmee ze nu weer aansturen op een nieuwe.

Want het is al volkomen duidelijk aangetoond: de zwarten lijden smartelijk onder het besef van zo fundamenteel achterblijven van hun cultuur, want dat is natuurlijk hetgeen dat je ziet in bovenstaande beelden.

En zwarten zijn niet bekend om de vredelievendheid van hun cultuur. Om heel precies te zijn: in pre-westerse-komst Afrika was slavenhouden heel gewoon, en gewelddadigheid uitleg of detail en zelfs wreedheid uitleg of detail zijn duidelijk aantoonbare trekken. En dat die onderhuidse spanning er is, is allang volkomen overtuigend praktisch aangetoond door de massale opstanden, brandstichtingen en plunderingen in Franse banlieues in 2005, en Engelse binnensteden in 2011. Plunderingen die ook buiten dit soort omstandigheden voorkomen uitleg of detail .

Er is dus een bewezen reële dreiging van zwart massa-geweld. Van een zwarte opstand.

En het is hierin dat mensen van Joodse afkomst zoals mevrouw Karin Junger zitten te stoken met hun documentaires die moeten aantonen dat de zwarte achterstanden de schuld zijn van blanke daden.

Wat het Joodse contingent, met steun van de joodsisten en de politieke-correctheid, is regelrecht aansturen op etnische burgeroorlog  .

Ze propageren tot voorbij het volkomen onhoudbare de komst van licht- en donkergekleurde immigranten, daar waar dus allang bewezen is dat die gekleurde immigranten voor grote problemen zorgen. Op alle gebieden.

En mevrouw Karin Junger gaat daarin zelfs heel ver:
  Ik heb onlangs een film gemaakt over mijn (donkere) kinderen

Ze heeft ze zelf uit donker Afrika gehaald om ze neer te zetten in een witte omgeving. Met het uiterst voorspelbare gevolg dat ze gezien worden als donkere kinderen in een witte omgeving. En in volle besef van de zeer diepe culturele kloof die bij hoort bij kinderen uit uit donker Afrika. Zelfs als zijzelf én hun ouders al in een blanke omgeving zijn opgegroeid

Mevrouw Karin Junger is of grenzeloos naïef of grenzeloos kwaadaardig.

In dat laatste geval maakt ze deel uit van het Coudenhove-Kalergi plan uitleg of detail - de Joodse en joodsistische politiek van blanke bevolkingsverdrijving uitleg of detail .


Naar Joods, kwaadaardigheid  , PC club  , of site home  ·.

 

\12 mei 2017